Ogłoszenie

UWAGA

W Filarach trwają prace nad organizacją i systemem gry.
Z tego powodu uniwersum jest w stanie nienadającym się do rozgrywki. Do czasu, daj Boże, bo poukładanie tego potrwa.
Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.



Herold obwieszcza...



Zapraszam do dyskusji - rewolucję czas zacząć C:
TEMAT

Ważne wieści

Toplisty:

pun.pl - załóż darmowe forum dyskusyjne PunBB




#16 2012-06-08 17:30:26

 Neya

http://i46.tinypic.com/23hv9tv.png Władczyni Rasy Nimf

Zarejestrowany: 2009-05-20
Posty: 482
Punktów :   
Siła: 7 + 0 + 7
Magia: 9 + 4 + 3
Wytrzymałość: 6 + 0 + 5
Zręczność: 5 + 3 + 8
Siła Woli: 8 + 2 + 2
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Też jestem zdania, że sześć Ras wystarczyłoby w zupełności. Szóstka to i tak wiele. Nie mamy gwarancji, że będzie wystarczająco dużo kandydatów do każdej, bo niektóre preferowane są bardziej, inne mniej. Ewentualnie pozamieniać trochę (jak z tą propozycją Strzyg).

A przenosiny na ewentualny lepszy serwis - jak najbardziej.

Ostatnio edytowany przez Neya (2012-06-08 17:30:47)



http://img10.imageshack.us/img10/81/neyi.png

Offline

 

#17 2012-06-08 18:03:00

 Savitri

http://i46.tinypic.com/23hv9tv.png Najwyższa Elfka

274706
Call me!
Skąd: Ruiny Allzathrew
Zarejestrowany: 2010-03-22
Posty: 97
Punktów :   
Siła: 7 + 3 + 0
Magia: 4 + 1 + 0
Wytrzymałość: 7 + 3 + 0
Zręczność: 7 + 3 + 0
Siła Woli: 10 + 2 + 0
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Ależ po co on ma patatajać skoro może pływać? Wody Ci pod dostatkiem, naprawdę. Aczkolwiek też uważam, że sześć ras wystarczy.


Ścieżki losu są nieznane. Fatum i Przeznaczenie towarzyszą mu od wieków po wsze czasy.
Goście, witaj w progach Filarów.

http://i48.tinypic.com/1556qaa.png


Komplet by M.; artist - Luis Royo

Offline

 

#18 2012-06-08 20:10:52

 The*Darkness

http://img14.imageshack.us/img14/3465/66732112.png Władczyni Filarów Świata

7862598
Skąd: we mnie ta potęga?
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 557
Punktów :   
Siła: 10 + 0 + 4
Magia: 10 + 7 + 10
Wytrzymałość: 10 + 3 + 7
Zręczność: 10 + 0 + 0
Siła Woli: 10 + 2 + 4
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Rzuciłam nazwą "strzyg", mając na myśli coś autorskiego. Swego czasu robiłam taką, ale więcej to z harpią miało wspólnego C:. Jeśli idzie o rasy - sześć... Cóż, też by się dało podciągnąć pod całą mistykę...

A, właśnie. Bo osobiście mam dwa pytania, co do ras. Primo - wampiry żywe, czy martwe? Secundo: przeróbmy elfy, żeby nie były słodkie i cudaśne. o.0 Ja wolałabym wręcz potworniaste. C:


http://i45.tinypic.com/r9loya.png
Goście, cognosce te ipsum. A tak przy okazji: strzeż się, albowiem ja wiem.

http://img443.imageshack.us/img443/7532/usczbp.gif

Offline

 

#19 2012-06-08 21:31:15

 Savitri

http://i46.tinypic.com/23hv9tv.png Najwyższa Elfka

274706
Call me!
Skąd: Ruiny Allzathrew
Zarejestrowany: 2010-03-22
Posty: 97
Punktów :   
Siła: 7 + 3 + 0
Magia: 4 + 1 + 0
Wytrzymałość: 7 + 3 + 0
Zręczność: 7 + 3 + 0
Siła Woli: 10 + 2 + 0
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

A od kiedyż Ci ja jestem słodka i cudaśna? Bardzo chętnie będę wredna i krwiożercza Mniam.
Wampiry martwe. Martwe i raz jeszcze nieżywe. Bo inaczej to taka dupa na kółkach.

Będziemy rozdzierać na kawałki ciekawskich przybyszów, zazdrośnie strzec swoich tajemnic, wymyślnie torturować jeńców, a przywódcę wybierzemy w pokazie mądrości i siły eliminując wszystkich pozostałych coby się potem nie pokusili o zamach stanu. Śmierć taka byłaby rzecz jasna honorowa jak harakiri ale nie pozbawiona nutki tragicznej rodem z Igrzysk Śmierci. W to mi graj <3


Ścieżki losu są nieznane. Fatum i Przeznaczenie towarzyszą mu od wieków po wsze czasy.
Goście, witaj w progach Filarów.

http://i48.tinypic.com/1556qaa.png


Komplet by M.; artist - Luis Royo

Offline

 

#20 2012-06-10 10:19:34

 The*Darkness

http://img14.imageshack.us/img14/3465/66732112.png Władczyni Filarów Świata

7862598
Skąd: we mnie ta potęga?
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 557
Punktów :   
Siła: 10 + 0 + 4
Magia: 10 + 7 + 10
Wytrzymałość: 10 + 3 + 7
Zręczność: 10 + 0 + 0
Siła Woli: 10 + 2 + 4
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Pisałam to kiedyś do projektu, ale stwierdzam, że to jest tylko przykład, w jakim kierunku można by było iść - chcę zerwać z konwencją elfów pięknych, cudownych i kultywujących denrdrofilię. TE tu za bardzo przypominają wampirzątka, stąd kilka zmian by się przydało, o nich na dole.

Elfy w mojej wizji - zapomnijcie o uzielenionych, pięknych stworkach, których perfekcyjny wygląd powala na kolana każdego, kto spotka takiego delikwenta pędzącego z łukiem przez las w celu dokarmiania przyjaznych zwierzątek. Elfy, to owszem, długowieczne istoty o spiczastych uszach, ale na tym zgodność ze standardowym opisem się kończy. Ich ciała bowiem raczej nie są idealne - wręcz przeciwnie. Wysokie, nieprawdopodobnie szczupłe i smukłe, sprawiają wrażenie wręcz eterycznych i żylastych - każde ścięgno czy mięsień są u nich boleśnie widoczne. Biała, praktycznie pozbawiona jakiegokolwiek barwnika skóra obrasta ich liche sylwetki, co sprawia, że ich wygląd jeszcze bardziej przywodzi na myśl ducha lub widmo. Posiadają niewiarygodnie długie palce, które, mimo swego kruchego wyglądu, kryją w sobie zaskakująco dużą siłę zacisku - to chyba jedyny atut fizyczny elfa, poza zwinnością i umiejętnością bezszelestnego przemykania w cieniu - poza tym są słabe i wyjątkowo kruche. Jakby jeszcze tego było mało - ich oczy bynajmniej nie przypominają ludzkich. Natura wyposażyła je w duże, okrągłe oczęta, których widoczna część jest całkowicie pochłonięta przez bezdenne, czarne jak sadza źrenice. Umożliwia im to widzenie w praktycznie całkowitym mroku, w bardzo szerokim polu. Niestety ma to również swoje wady - elfa łatwo oślepić zwykłą, okazałą pochodnią, a wyjście w południe, w mocnym świetle dziennym jest da niego praktycznie niewykonalne bez pomocnego sprzętu. Stąd długouche upodobały sobie życie w podziemiach: sztukę kucia w kamieniu i skałach doprowadziły do perfekcji, tworząc we wnętrzu gór i wzgórz prawdziwe, majestatyczne pałace, twierdze i miasta, połączane setkami korytarzy. Nasuwa się jednak pytanie: jak takie wątłe, kruche istoty, jakimi są długowieczne długouche zdołały ujarzmić kamień? Odpowiedź jest prosta. Mimo, ze elf nie utrzyma w ręce miecza - bez najmniejszego problemu radzi sobie z magią. Jego analityczny, potężny umysł odznacza się nieprawdopodobną siłą i sprawnością, przez co jest wręcz stworzony do kontroli otaczającej go energii, a sama magia mentalna jest jego naturalnym talentem. Dorosły, wprawny w dyscyplinie duchowej elf potrafi instynktownie stawiać bariery, o jakich nie śniło się kwalifikowanym czarodziejom umysłu, odczytać czyjeś wspomnienia lub po prostu nawiązać kontakt telepatyczny, bez większego wysiłku. To ostatnie jest równie łatwe, jak oddychanie i nie stanowi praktycznie żadnego wyzwania. Długouche ćwiczą się w sztuce panowania nad własnym umysłem, by poszerzyć granice swoich zdolności. Podczas gdy ludzie pojedynkują się na miecze - one wybierają znacznie bardziej niebezpieczne i trudniejsze pojedynki: na siłę mentalną. Ich hasła przewodnie, to "cognosce te ipsum" oraz "imperare sibi maximum est imperium". Mistrzowie kontroli własnych umysłów dochodzą do takiego poziomu, w którym siła woli jest w stanie oddziaływać na przedmioty materialne: przysłowiowe zgięcie łyżeczki staje się dla nich realne. Oczywiście to nie jest łatwe - potrzeba wielu, wielu lat, by dojść do takie wprawy, dlatego każdy elf dąży do takiego ideału, nieustannie poddając swoją świadomość surowej dyscyplinie i treningowi. Stąd długouche, to bardzo często myśliciele i filozofowie, ograniczający wpływ własnych emocji na podejmowane decyzje. Pomijając jednak tę gałąź czarodziejskiej sztuki, jaką jest magia umysłu, inne dziedziny arkanów czarostwa również przychodzą im całkiem łatwo, jednak większość przedstawicieli rasy woli sie nie rozdrabniać, doskonaląc się jedynie w sile woli i umysłu. Jeżeli idzie o mentalność rasy - elfy mają raczej naturę pragmatycznych myślicieli. Potrafią całe dnie spędzać na rozważaniu pewnych kwestii, nim podejmą decyzję. Bywają flegmatyczni, jednak z reguły jeżeli już przechodzą do działania, to raczej w sprawny sposób. Są bardzo oszczędni w słowach i czynach, wolą obserwować, niż otwarcie dokonywać zmian. Trzymają się raczej w cieniu, przywiązują dużą wagę do honoru, tradycji oraz etykiety. Uczucia skrywają, za nietakt poczytując ich publiczne okazanie. Do innych ras odnoszą się z rezerwą, momentami z wyższością, mając na uwadze własną, przepełnioną ładem i harmonią sztukę i kulturę, długowieczność oraz odizolowanie. Żyją z reguły w swoim niewielkim, małym światku, będąc konserwatystami i niechętnie spoglądając na zmiany.

Jeżeli idzie o mroczne elfy: wiadomo, elfiatka chciały poprawić swój byt, więc za pomocą magii eksperymentowały na sobie. (Lub po prosto zakładamy ewolucję, tu do wyboru.) W ten sposób powstały mroczne elfy, tudzież drowy, których skóra zawiera wręcz nadmiar barwnika ochronnego - stąd barwa, jednak włosy nadal pozostały białe. Ponad to ich masa tkanki mięśniowej i tłuszczowej jest większa, przez co są one znacznie bardziej sprawne fizycznie, niż ich podziemni praojcowie. Oczy również są przystosowane do dziennego trybu życia. Dzieje się tak jednak kosztem magii: są znacznie mniej uzdolnione, niż elfy, co czyni z nich przeciętnych magów i przeciętnych wojowników.


Z tej wizji odrzuciłabym zbyt dużą wrażliwość na światło, tak dużą siłę umysłu i pozmieniałabym nieco naturę - konserwatyzm i sztywną etykietę można wywalić, żeby nie były podobne do wampirów zanadto. No i trochę urody można by im dodać C:. Znając życie napiszę to od nowa, więc proszę nie uznawać tego za projekt rasy Filarowej, ale jako przykład, co można z tymi dziabągami zrobić.

Tak, wiem, piszę chaotycznie i topornie, wybaczcie mi to.



Sav, martwe - to jak się, kuźwa, rozmnażają? Jeżeli żywe i zdatne do zabicia - mniejsze herosowanie by było. Chociaż w sumie urok wpływu nekromantów by się popsuł.


http://i45.tinypic.com/r9loya.png
Goście, cognosce te ipsum. A tak przy okazji: strzeż się, albowiem ja wiem.

http://img443.imageshack.us/img443/7532/usczbp.gif

Offline

 

#21 2012-06-10 18:03:40

 Azraal

http://i47.tinypic.com/28726o5.png Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 155
Punktów :   
Siła: 6
Magia: 3
Wytrzymałość: 7
Zręczność: 6
Siła Woli: 3

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Po co zabierać wampirom uroki życia, bądź pozbawiać je nieśmierci? Jako rasa niech będą żywe, ale uwielbiające sztukę samo ożywienia! Z natury niezbyt długowieczne, postanowiły to oszukać i powoływać się do życia drugi raz. I na paliwo do tego drugiego życia potrzebują krwi, która uchodziła u nich już wcześniej za przysmak. Czasem reanimują swe ofiary w podobny sposób, jak siebie. I mamy trzy "podrasy" - Wampiry żywe, Wampiry nieumarłe i Wampirycznych członków innych ras. Ewentualnie nekromancja służy im nie do powrotu, co odwleczenia odejścia, oraz paliwo różni się w zależności od przeprowadzonego rytuału. Tak więc możemy mieć wampiry wysysające soki roślinne, albo odżywiające się przepuszczoną przez odpowiednie bakterie papką odżywczą. Tu pozostaje duże pole do popisu.


A twoje elfy jak żywo przypominają drowy Jak chcecie krwawych elfów, to kłaniają się "Panowie i Damy" Pratchetta


Spoiler:

Błędy w postach zamierzone i powodowane potrzebą oddania stylu/wymowy/humoru/charakteru/lenistwa/niewyspania/korzystania z IE (niepotrzebne zostawić, dbaj o czystość monitora. Choć trochę.)

Uważasz, że brakuje czegoś w mojej sygnaturze? A może chcesz mnie naciągnąć na kupno czegoś co i tak zepsuje się przy pierwszym upadku i nie będzie mi do niczego potrzebne? Może mój styl niebycia i brak charakteru ci nie odpowiadają? Coś nie tak z moimi wypowiedziami? A może po prostu nie chcesz do mnie pisać?

I pamiętaj, Goście, jeżeli nie masz nicku w kolorze kadry albo odbiegasz za bardzo od netykiety, tudzież nie robisz tego z wdziękiem i zakręceniem, lub po prostu jesteś trollem/botem/CZYMŚ* - Tam jest wtyczka od zasilania.

*COŚ - sam wolisz nie wiedzieć co.

Chętnie przyjmę sugestie dot. zwinięcia tego.

Offline

 

#22 2012-06-13 19:57:31

 The*Darkness

http://img14.imageshack.us/img14/3465/66732112.png Władczyni Filarów Świata

7862598
Skąd: we mnie ta potęga?
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 557
Punktów :   
Siła: 10 + 0 + 4
Magia: 10 + 7 + 10
Wytrzymałość: 10 + 3 + 7
Zręczność: 10 + 0 + 0
Siła Woli: 10 + 2 + 4
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Azraal, kuszą mnie podrasy, ale boję się że zapętlę się w prawach - wampiry to tradycjonaliści, one miałyby hierarchię, trzeba by to było wpleść w dziedziczenie, konwenanse etc. C:
Myślałam o pozbawieniu wampirów magii prócz tej krwi - na nekromancję byłyby wrażliwe, gdyby były martwe.

Elfy, to przykład, jakkolwiek ja inaczej zupełnie postrzegam drowy. Nie chcę krwawych elfów, ale dumnych, chociaż jednocześnie delikatnych. Przydadzą się pyszałkowie z przerośniętym ego ;p


http://i45.tinypic.com/r9loya.png
Goście, cognosce te ipsum. A tak przy okazji: strzeż się, albowiem ja wiem.

http://img443.imageshack.us/img443/7532/usczbp.gif

Offline

 

#23 2012-06-14 01:01:56

 Azraal

http://i47.tinypic.com/28726o5.png Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 155
Punktów :   
Siła: 6
Magia: 3
Wytrzymałość: 7
Zręczność: 6
Siła Woli: 3

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

To nie tyle podrasa, co odmienna etnicznie kasta I można uznać długowieczność / drugie życie za efekt badań szalonego geniusza nad krwią. Mam silną potrzebę dorabiania racjonalnych wytłumaczeń do takich rzeczy, jak zwyczaje, budowa ciała i ogółem kultura cała z socjologią.


A driady i druidów zsyntezować z nimfami można. Nie mogę sięgnąć do opisu rasy, więc z pamięci zaproponuję uczynienia z nich takich duchów natury, dobrej strony Elfów


Spoiler:

Błędy w postach zamierzone i powodowane potrzebą oddania stylu/wymowy/humoru/charakteru/lenistwa/niewyspania/korzystania z IE (niepotrzebne zostawić, dbaj o czystość monitora. Choć trochę.)

Uważasz, że brakuje czegoś w mojej sygnaturze? A może chcesz mnie naciągnąć na kupno czegoś co i tak zepsuje się przy pierwszym upadku i nie będzie mi do niczego potrzebne? Może mój styl niebycia i brak charakteru ci nie odpowiadają? Coś nie tak z moimi wypowiedziami? A może po prostu nie chcesz do mnie pisać?

I pamiętaj, Goście, jeżeli nie masz nicku w kolorze kadry albo odbiegasz za bardzo od netykiety, tudzież nie robisz tego z wdziękiem i zakręceniem, lub po prostu jesteś trollem/botem/CZYMŚ* - Tam jest wtyczka od zasilania.

*COŚ - sam wolisz nie wiedzieć co.

Chętnie przyjmę sugestie dot. zwinięcia tego.

Offline

 

#24 2012-06-14 09:50:49

 The*Darkness

http://img14.imageshack.us/img14/3465/66732112.png Władczyni Filarów Świata

7862598
Skąd: we mnie ta potęga?
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 557
Punktów :   
Siła: 10 + 0 + 4
Magia: 10 + 7 + 10
Wytrzymałość: 10 + 3 + 7
Zręczność: 10 + 0 + 0
Siła Woli: 10 + 2 + 4
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Azraal, jestem po biol-chem-fizie i CAŁĄ magię/istnienie organizmów tłumaczę racjonalnie ;p. Wampiry żyją długo właśnie dzięki krwi, bo "krew niesie życie, krew niesie śmierć" - pobierają ciągle nowe, żywe komórki, które ich nad wyraz duża wątroba jest w stanie przetwarzać wedle potrzeb, w czym pomaga jej magia C:

Myślałam nad wrzuceniu banshiee, jako karę dla nimf za 'złe uczynki', bo zsyntezowanie z driadami... Nieco inny klimat, ale cóż, pokminię, pomysł wart przemyślenia C: ;p.

Myślałam o elfach "wysokich" i "niskich" - czytaj leśnych i górskich, ale nie jestem przekonana. Na pewno chcę, żeby elfy żyły w lasach i górach, tak w miejsce krasnali zajmując się kuciem w skale, zamiast głaskania drzew. C:


http://i45.tinypic.com/r9loya.png
Goście, cognosce te ipsum. A tak przy okazji: strzeż się, albowiem ja wiem.

http://img443.imageshack.us/img443/7532/usczbp.gif

Offline

 

#25 2012-06-14 21:39:23

 Alcarin

http://i50.tinypic.com/1eb6dj.png Adept Magii

Skąd: Avarone
Zarejestrowany: 2010-05-09
Posty: 40
Punktów :   
Siła: 3
Magia: 10 + 1
Wytrzymałość: 5
Zręczność: 2
Siła Woli: 5
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Meg i tu popełniasz błąd. Magii nie wolno tłumaczyć racjonalnie -.-' To w końcu magia. Coś nienormalnego, czego nie można porównywać do chemii, fizyki czy biologi. Magia daje człowiekowi możliwości znacznie przewyższające to co można osiągnąć z pomocą fizyki, czy chemii. Skończy się na tym, że opiszesz procesy zachodzące w mózgu maga podczas rzucania zaklęć... O_o No, ale mniejsza. To moje zdanie i uważam, że magii nie wolno opierać na w/w przedmiotach, bo ona wykracza ponad to łamiąc prawa fizyki i inne zasady znanego nam świata...

Co do wampirów i krwi. Wszystko zależy od koncepcji, ale mi bardziej podoba się ta, w której krwiopijcy piją krew nie dlatego, żeby przedłużyć sobie życie o kilka dodatkowych wiosen, a dlatego, że ich własne krwinki giną tak szybko, że ich organizm nie nadąża z ich produkcją, co uzależnia wąpierze od posoki bo od niej zależy całe ich życie a nie jego długość.

A od strzyg wara O_o Jedyną strzygę jaką akceptuję to tą: http://img.webme.com/pic/t/thewitchergame/strzyga.jpg
Strzyga jest strzygą. Szybkie, zwinne, silne i krwiożercze. Zaprogramowane by zabijać. Wynik klątwy lub stworzona sztucznie przez maga lub silne anomalie magiczne etc.

Ok, swoje napisałem - z cyklu bezsensownych i z dupy wziętych przemyśleń Al'a x]


http://img197.imageshack.us/img197/5008/kjbgtasyvcgtsb.png


Moje życie jest jak Requiem. Jak msza żałobna. Wiecznie czuje w uszach jej brzmienie. Muzyka która otacza mnie, która wdziera się do wnętrza rozsadzając wszystko eksplozją żalu i wstydu. To za to czym się stałem. Za to że muszę brzydzić się samego siebie, a żyje po ty by zabijać mych pobratymców. Msza żałobna otacza mnie, a ja tańczę w jej rytm.

Offline

 

#26 2012-06-14 22:00:25

 The*Darkness

http://img14.imageshack.us/img14/3465/66732112.png Władczyni Filarów Świata

7862598
Skąd: we mnie ta potęga?
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 557
Punktów :   
Siła: 10 + 0 + 4
Magia: 10 + 7 + 10
Wytrzymałość: 10 + 3 + 7
Zręczność: 10 + 0 + 0
Siła Woli: 10 + 2 + 4
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Al, moja koncepcja przeciw Twojej - powiedz mi, która obecnie zdaje egzamin? ;] Magia ma to do siebie, że TEŻ ma swoje prawa, a nie można jej naginać do "widzimisię". bo skończysz wśród mroHnych, powiewających szatą drowów, które zamiast mózgu mają sieczkę, a jednym skinięciem są w stanie zmiażdżyć pół świata. Bezsens. Kiedy gracz wie, na czym soi - może kminić, żeby o wykorzystać. Gra jest dobra tylko wtedy, kiedy zasady są jasno określone, tylko czasami trzeba się do nich dokopać.

Co do wampirów - ja osobiście łączę te dwie koncepcje.
Co do strzyg - nie czytałeś mnie uważnie. C:


http://i45.tinypic.com/r9loya.png
Goście, cognosce te ipsum. A tak przy okazji: strzeż się, albowiem ja wiem.

http://img443.imageshack.us/img443/7532/usczbp.gif

Offline

 

#27 2012-06-15 00:25:35

 Azraal

http://i47.tinypic.com/28726o5.png Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 155
Punktów :   
Siła: 6
Magia: 3
Wytrzymałość: 7
Zręczność: 6
Siła Woli: 3

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Można wyprowadzić elfy zbudowane z pajęczyn, kurzu i tym podobnych, żyjące dzięki magii...

A strzyga w Wiedźminie to podróba.


Spoiler:

Błędy w postach zamierzone i powodowane potrzebą oddania stylu/wymowy/humoru/charakteru/lenistwa/niewyspania/korzystania z IE (niepotrzebne zostawić, dbaj o czystość monitora. Choć trochę.)

Uważasz, że brakuje czegoś w mojej sygnaturze? A może chcesz mnie naciągnąć na kupno czegoś co i tak zepsuje się przy pierwszym upadku i nie będzie mi do niczego potrzebne? Może mój styl niebycia i brak charakteru ci nie odpowiadają? Coś nie tak z moimi wypowiedziami? A może po prostu nie chcesz do mnie pisać?

I pamiętaj, Goście, jeżeli nie masz nicku w kolorze kadry albo odbiegasz za bardzo od netykiety, tudzież nie robisz tego z wdziękiem i zakręceniem, lub po prostu jesteś trollem/botem/CZYMŚ* - Tam jest wtyczka od zasilania.

*COŚ - sam wolisz nie wiedzieć co.

Chętnie przyjmę sugestie dot. zwinięcia tego.

Offline

 

#28 2012-06-15 23:35:51

 The*Darkness

http://img14.imageshack.us/img14/3465/66732112.png Władczyni Filarów Świata

7862598
Skąd: we mnie ta potęga?
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 557
Punktów :   
Siła: 10 + 0 + 4
Magia: 10 + 7 + 10
Wytrzymałość: 10 + 3 + 7
Zręczność: 10 + 0 + 0
Siła Woli: 10 + 2 + 4
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Nie róbmy z nich żywiołaków, bez przesady. Dobra, pomyślę i może coś z tego pyknie. Tymczasem chyba ważniejsza kwestia - magia. o.0 Mam w głowie tyle pomysłów na nią, że aż mi się w niej kręci i nie mogę się zdecydować, a wprowadzenie wszystkich naraz skutkowałoby zwrotem tęczy. Generalnie postawmy sobie pytanie: chcemy standardowych magów, którzy mrukną zaklęcie, stukną różdżką i miotają kulami ognia, czy też chcemy magów, którzy do rzucenia klątwy potrzebują nakreślić znaki, zarżnąć kuraka i odprawić rytuał? Może być też opcja, że magia użytkowa pochodzi jedynie z paktów z duchami i run C:.
Co na ten temat sądzicie?


http://i45.tinypic.com/r9loya.png
Goście, cognosce te ipsum. A tak przy okazji: strzeż się, albowiem ja wiem.

http://img443.imageshack.us/img443/7532/usczbp.gif

Offline

 

#29 2012-06-16 05:17:15

 Azraal

http://i47.tinypic.com/28726o5.png Nowicjusz

Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 155
Punktów :   
Siła: 6
Magia: 3
Wytrzymałość: 7
Zręczność: 6
Siła Woli: 3

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Miksujemy! Magia pochodzi od sił z wymiaru duchowego, które to siły trzeba skłaniać do pomocy. Można po prostu prosić, można składać ofiary, można próbować zniewolić...

Oba rodzaje magii będą więc egzystowały obok siebie, z rytualną jako znacznie potężniejsza ale czasochłonną. Ogółem, im dłużej rzucasz zaklęcie (czyli przekonujesz duchy) tym więcej ma ono mocy. Umiejętności i statystyki sprawiają, że Kontakt przebiega sprawniej, mniej mocy jest tracone podczas przesyłu, duchy są bardziej chętne współpracować... A magiczne zwoje to swego rodzaju kontrakty, moc została już przesłana i teraz czeka tylko na uwolnienie.


Spoiler:

Błędy w postach zamierzone i powodowane potrzebą oddania stylu/wymowy/humoru/charakteru/lenistwa/niewyspania/korzystania z IE (niepotrzebne zostawić, dbaj o czystość monitora. Choć trochę.)

Uważasz, że brakuje czegoś w mojej sygnaturze? A może chcesz mnie naciągnąć na kupno czegoś co i tak zepsuje się przy pierwszym upadku i nie będzie mi do niczego potrzebne? Może mój styl niebycia i brak charakteru ci nie odpowiadają? Coś nie tak z moimi wypowiedziami? A może po prostu nie chcesz do mnie pisać?

I pamiętaj, Goście, jeżeli nie masz nicku w kolorze kadry albo odbiegasz za bardzo od netykiety, tudzież nie robisz tego z wdziękiem i zakręceniem, lub po prostu jesteś trollem/botem/CZYMŚ* - Tam jest wtyczka od zasilania.

*COŚ - sam wolisz nie wiedzieć co.

Chętnie przyjmę sugestie dot. zwinięcia tego.

Offline

 

#30 2012-06-17 01:24:55

 Wilczarz

http://i46.tinypic.com/23hv9tv.png Mistrz Wojny

9157955
Skąd: Kamienna Pustynia
Zarejestrowany: 2009-04-05
Posty: 536
Punktów :   
Siła: 8 + 4 + 5
Magia: 7 + 0 + 0
Wytrzymałość: 7 + 4 + 8
Zręczność: 7 + 0 + 1
Siła Woli: 6 + 4 + 0
WWW

Re: Pracę czas zacząć - dyskusję nad pomyslem

Azraal, tak de facto, strzyga w "Wiedźminie" jest bardzo zbliżona do oryginału - jeżeli zagłębisz się w wierzenia dawnych Słowian, to się o tym przekonasz.

Magia powinna być w dużym stopniu wytłumaczalna - może i jest to siła wykraczająca ponad naukę i inne racjonalne cholerstwa, ale powinna współgrać z nimi. Iluzja, na ten przykład, jest prawdopodobnie zwykłym oddziaływaniem na odpowiednie partie mózgu. Jednak to można zawrzeć w "materiałach pobocznych", które nie są konieczne do gry dla przeciętnego zjadacza lembasów, którego nie interesuje nauka, a "fajerbole i walenie z aksa". Nie wiem, czy ta uwaga ma jakiś sens czy wnosi cokolwiek, ale coś tam było napisane wyżej na ten temat, a jest już na tyle późno, że, wybaczcie, ale moja zdolność czytania ze zrozumieniem szwankuje.

Podrasy. Pomysł dobry, ale nie można go zbytnio skomplikować - mieszanie podras, o którym ktoś wspomniał w kontekście wampirów, wprowadzi niepotrzebny chaos. Najlepiej byłoby się ograniczyć do 2, maksymalnie czterech w każdej rasie. I wszystkie powinny być bytami żywymi - choćby z powodu rozmnażania się, również wspomnianym.

Ostatnio edytowany przez Wilczarz (2012-06-17 01:25:56)


http://i45.tinypic.com/r2kqc0.png


„Jeszcze się taki nie urodził i nie pojawił pod słońcem, co by potrafił ujarzmić nasza potęgę. Myśmy przywykli do tego, aby panować nad cudzymi ziemiami, a nie by kto inny nad naszą; i tego jesteśmy pewni, póki istnieje wojna i miecz...”                                               
Komplet by T*D

Offline

 






Kraina/Czynnik

Zachmurzenie

Temperatura

Opady

Wiatr

Terytorium Rasy Czarodziejów

Małe

15*

Brak

Lekki, chłodny

Mroczne Kotliny

Małe, gł. na wybrzeżu

13*

Brak

Porywisty, chłodny

Krwawe Równiny

Brak

18*

Brak

Porywisty, chłodny

Ruiny Allzathrew

Brak

17*

Brak

Lekka bryza na wybrzeżu

Bory Wieczności

Małe

15*

Mżawka

Lekki, ciepły

Pojezierza Zatracenia

Małe

15*

Brak

Lekki, ciepły

Kamienna Pustynia

Brak

23*

Brak

Porywisty, ciepły





FAZY KSIĘŻYCA











______________________________________________________________________________











TIGAvaron - Kraina Fantazji!


Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plpoxipol wrocław psychoterapia Piła transport